If I beg and if I cry would it change the sky tonight? Will it give me sunlight? Should I wait for you to call? Is there any hope at all? Are you drifting by?


Jag är hes, kan knappt prata. Låter dock rätt fint om jag ska sjunga, ha ha! Skämt åsido ;)
Väntar på ett avsnitt av Paradise Hotel, notera att jag skriver väntar. Hur löjligt låter inte det? Men jag erkänner, börjar bli smått besatt, har ju inget bättre för mig just nu. Skönt att bara slappa framför teven och kolla på skräpteve som absolut inte ger någon allmänbildning. Men men, vad gör det? Min hjärna orkar inte jobba just nu...
Läste även på nätet att det ska bli -35 grader imorrn, hur omänskligt låter inte det, skönt att jag drar iväg till varmare breddgrader för att steka och bara njuta av havet som glittrar så vackert i solen. Can´t wait! Nu tebax till from hero to zero teve ;)



fashioncopius


Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: hihi ja det var smarrigt! :D allt bra med dig? kram

2010-01-05 @ 20:56:42
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Jeesiicaa

Japp det kommer hela tid :)

2010-01-05 @ 21:23:14
URL: http://priyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0