Hope things will get better 'cuz that's what I need, I think about the good times that we had & now I see that you are living in two different places & I don't think it's gonna be a change, but I'm never gonna leave it I'm always gonna keep it


Hello! Idag har jag jobbat hela dagen som alla andra dagar, har sjukt ont i fötterna så nu blir det mys framför teven.
Helgen blir mina sista jobbdagar på mitt vikariat, 3 veckor har verkligen rusat förbi och jag har nog aldrig skrattat så mycket med mina kollegor som under dessa veckor, grymt härligt gäng. Kommer sakna er! Tänkte passa på att shoppa en massa, har spanat in en hel del snyggt och jag blir lite deprimerad när sommarkläderna byts ut till höst. Är sommaren redan över? Ett par snapshots från vår-höst. Vilken är din favorit?




Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade varenda outfit niiice babe!

2010-07-31 @ 10:13:24
URL: http://marwalicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gillar alla, men så speciellt ettan =)

2010-07-31 @ 12:34:26
URL: http://mykindoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0