I've been searching for someone but never looked before my eyes, there you were to my surprise, It was so obviouse looking into your face after playing a game of truth or dare, I wanted to stay at your place


Sömnig som bara den att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Har suttit hela dagen på Ekerö med vänner i 35° värme och solen har sugit ut all min kraft. Det enda som kan gottgöra är sängen. Imorgon är det back to reality, nästan, då jag börjar jobba, snacka om ångest. Jobba när alla andra solar och badar?! Kul! Men men, får väl njuta ordentligt när feta lönen kommer, tjingeling ;) Nu ska jag kolla vidare på VM finalen och såklart snygga Sergio Ramos, marry me? haha. Ja, vissa av er kanske tycker att han liknar en anka eller något, men jag faller för killar med tatueringar och halvlång fotbollsfrilla...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0