Why do we go through things unnecessary, why can't we understand that our love is the key, we can solve any problem if we only were meek, but you won't take the time to try and understand me


Min morgon började med att ringa vårdcentralen för att få en tid att kolla upp min hals, då jag vaknade och knappt kunde svälja och sen var jag även tvungen att sjukanmäla mig från jobbet, fan det är ju min sista vecka, otis. Behöver pengar, låter desperat, men jag har planer i höst som kostar. Sköterskan skrev ut antibiotika som jag ska gå på i tio dagar så jag kommer lätt känna mig hängig och seg. Trots min hälsa ville mamma att jag skulle följa med till Vaxholm eftersom min moster är här på besök och jag har knappt hunnit vara med henne, så det kändes respektlöst och säga nej, så jag fick ta mina sista krafter och njuta så gott jag kunde. Det blev massa mat, ett helt kakbord att vraka från och exklusiv lunch på Bistro Waxholm och i present fick jag även solisar från Ray Ban av moster, visst låter det som en härlig dag. Hoppas man är sjuk varje dag, ha ha ;)


Jag och min kamera är ovänner, den vägrar samarbeta...dowh.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser mysigt ut =)

2010-07-26 @ 22:59:25
URL: http://mykindoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0