You, you remind me of a love that I once knew, Is it a dream or is it deja vu, I just had to let you know so I had to sing it 'cause for you boy I don't know


Asså fatta hur kul jag har på jobbet, har nog aldrig garvat så mycket på så kort tid, nu låter jag som en pessimist men jag älskar att gå till jobbet och veta att dagen kommer bli GRYMT rolig. Har ju fått en och en annan skrattattack framför kunder och dem fattar ju inte varför jag asgarvar, så varje gång får jag be om ursäkt och säga att jag är övertrött. Nu till shopping! Hittade riktigt sjyssta basplagg på Monki, hur bra rea har inte dem? Hittade enkla t-tröjor för 20 kr! och så fick jag med mig en snygg kavaj för, hör och häpna, 80 kr! Måste gå dit igen och fynda, har inte varit i någon klädbutik förutom den jag jobbar i på år känns det som...


Jag posar med min väska från Michael Kors ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0