Call me up hot line, I got some conversation I can be your operator, baby you should call me later because you are so fine, I hope that your not playing 'cause I'm loving what you're saying, baby don't you keep me waiting?


Seg dag, men rätt skönt ändå med tanke på att det har varit fullt upp med skolan, så no more plugg, känns underbart, känslan är obeskrivlig. Dagarna är oplanerade, jag vaknar och sover när jag vill, träffar kompisar på dagtid, festar på helgerna och kan till och med vara bakis under veckan ha ha, livet känns på topp!
Så, idag har jag sprungit runt på stan med en kompis, var ute efter ett par shorts och klänning, men stan var för tråkigt och det började regna och jag som hatar regn, så vi beslöt oss för att fika och snacka en massa. Fick iofs med mig ett riktigt snyggt läppstift från Mac, lövely. Ska försöker visa färgen i ett annat inlägg. Jag har ju varit Make-up store stammis och förbrukat deras läppstift i snart 2 år i streck nu och självklart har jag min favvo, men nu blev det en ny. Ska ta och lägga mig, imorgon känner jag för att...



jak&jil


Kommentarer
Postat av: simone

så grymt läckert :D

2010-06-10 @ 09:33:26
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0