If everything was everything but everything is over, everything could be everything If only we were older, guess it's just a silly song about you and how I lost you and your brown eyes


Hur många av er har inte köpt ett plagg och kommit hem och lagt det åt sidan och tänkt att det här ska jag ha på mig, dagarna går och helt plötsligt har man glömt plagget och det bästa av allt, prislappen sitter kvar! Jag har gjort det misstaget, eller man kan nog inte kalla det misstag, en dag ville man ju ha plagget så man köpte det, det jag menar är att det är synd att shoppa en massa och slösa en massa pengar om man knappt kommer använda plagget, då kan man lika gärna spendera pengarna på annat som är mer värdefullt. Så, är mina leggings ett sånt misstag eller inte, vad tycker du?




Kommentarer
Postat av: Semra

tack så mycket sötis=)

2010-06-14 @ 22:09:45
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: Paparazzibecka

Sv: good!

2010-06-14 @ 23:13:09
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0