I'm just gonna dance all night, I'm all messed up I'm so outta line, stilettos and broken bottles, I'm spinnin' around in circles


Min vecka kommer att fyllas med massa skoj nu när sommarlovet äntligen börjat, iaf det korta jag har innan jag börjar jobba heltid i tre veckor. Skönt att det är ganska kort eftersom jag tänkte försöka hitta en sista minuten till värmen senare i augusti. Idag mötte jag upp tjejorna för att sola och umgås. Vi lyssnade på skön musik, åt vattenmelon och glass och doppade fötterna. Hade tyvärr inte med mig min bikini men hade jag haft det skulle jag minst sagt hoppa i, det var sjukt varmt idag, mer sånt tack! Imorgon ska jag fortsätta jobba på brännan och förbereda inför grillning med gänget på onsdag, och på torsdag ska vi sätta oss på en mysig uteservering. Jag älskar spontana utgångar under sommaren och mer av det blir det på lördag då vi ska slå klackarna i taket. Galet mycket på G, men det gillar vi ;)




Kommentarer
Postat av: jea

Skönt att vara ledig :D Lättare att vara spontan då :)

2010-06-29 @ 14:07:48
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0