I've cried a thousand storms I've blown away the clouds, the heartbeat of the sun is racing mine and listen how my heart is waiting, this is the day and the time, I wanna believe that we may still have a chance


Det börjar närma sig slutet på plugget och jag kan inget annat än att känna glädje, så jäkla less på massa plugg och skolan framför allt, det har varit mitt andra hem i 3 år nu, dags att FLYTTA ut! Jag är riktigt stolt över mina prestationer och framför allt nu på slutet, allt känns super. Fick även ett mejl idag av jobbet om ett vikariat på 3 veckor och jag behöver ha cashflow i sommar så det passar perfekt, har ju massa planer och massa pengar kommer slösas bort till det så självklart ringde jag och snabbare än jag kunde ana fick jag det, tänkte att det skulle vara rätt omöjligt med tanke på att man jobbar på H&M. Nu ska jag fortsätta dega framför soffan och njuta av mitt snart härliga långa sommarloooov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0