Keep rockin' and keep knockin', whether you Louis Vuitton it up or Reebokin', you see the hate that they're servin' on a platter, so what we gon' have, dessert or disaster?


På senaste tiden har jag börjat rensa min garderob med jämna mellanrum och varje gång får jag ut en hög med kläder som jag skänker bort och massvis med accessoarer som inte känns trendiga helt enkelt och som inte längre är "jag". Så idag vaknade jag och rotade igenom garderoben igen och tog fram en skokartong som har legat i ett år och skräpat och i den fanns det självklart ett par oanvända pumps. För att vara lite shoppingsmart så gick jag tillbaka till butiken jag köpt skorna och bad att få lämna tillbaka dem, självklart gick det, allt går med en trevlig ton och jag fick tillbaka ett tillgodokort, vilket var superbra, har varit ute efter ett par skor och ett par extra mycket :)



Jak&Jil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0