Oh when you walk by every night talking sweet and looking fine I get kind of hectic inside, Oh baby I'm so into you darling if you only knew all the things that flow through my mind, but it's just a sweet fantasy baby


Idag är det perfekt bioväder så ni kan gissa vad jag ska göra senare ikväll. Ska tjocka i mig massa popcorn och kolla på snyggingen Channing Tatum. Helgen kommer vara rätt lugn, så länge vädret är piss så kommer mina helger vara detsamma. Tråkigt men sant. Och nu till något annat, till dig som inte ger upp med att skriva dumma kommentarer, jävla nolla jag kan kolla upp din IP-adress. Godmorgon. Nu ska jag plocka fram en outfit och fixa make! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0