Do I blow you away? Do I stimulate your mind? Would you taste my love if I kick it tight?


Tenta avklarad. Kurs avklarad. Fan vad skönt det känns. Har pluggat riktigt stenhårt och det är verkligen skönt när det är över, det känns som att gå på moln ;) Jag och tjejorna tog en mysig eftermiddagsfika på Vete katten, ni som inte har varit där måste dit. YUMMI! Världens godaste, färskaste bakverk och riktigt mysigt gammaldags inspirerat ställe. Sen mötte jag upp brorsan och lunchade, eller han gjorde det. Jag tog hem sushi. Idag ska jag bara slappa och njuta av att verkligen inte ha något att göra. Det enda jag har att göra är att lata. Det ska man väl få unna sig ibland. Till helgen hoppas jag på en feting fest! Det var ett taaag sen jag slog klackarna i taket minsann! ;)



Spana in nagellacket i guld, en riktig hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0