If I can go contigo, I'll pack my things soon as you say, Baby vamos we'll fly away like there is no, no tomorrow


Jag är sjukt trött, har jobbat sen klockan 8, gillar bäst morgonpassen för då slutar man tidigt sen kan man hitta på annat skoj och visst gjorde jag det. Mötte upp en kompis för fika och livets alla tankar och funderingar, när det kommer till tjejer emellan så kan man sitta i typ 100 timmar och bara prata på, man kan skriva en hel bok om fika, finns ju massor att ta upp! Sen blev det shopping såklart, jag kan ju inte motstå att inte shoppa när jag jobbar i världens bästa klädbutik! Det blev ett skärp som kommer knytas lite lätt och massa grymt snygga ringar. Ska man satsa på accessoarer är det just ringar och halsband som är i fokus. Det är heaven att se massa himla snyggt varje sekund, min hjärna kommer explodera snart, har typ 45045894058 bilder på outfits till sommaren, kan inte väääänta tills jag får se solen och känna värmen...!



Snart har jag en hel djurpark sittandes runt mina fingrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0