In our own little world the music is the sun, the dance floor becomes the sea, feels like true paradise to me.


Jag vill åka bort långt härifrån. Vill känna värmen mot min hy och bli riktigt solbränd. Känna den stekheta sanden mellan tårna, så het att jag behöver springa så snabbt jag kan till närmaste solstol. Känna vinden från havet som luktar så rent, natur. Vill se havet glittra, så mycket att jag nästan bländas. Vill känna mig lugn, fridfull och gräva ner stressen och allt det jobba långt ner någonstans. Vill känna lukten av exotisk mat och bara springa runt i bikini och blött hår. Jag behöver verkligen en FET semester, 30 ° ska det vara, minst! Vill aldrig komma tillbaka, vill ha allt det där som min verklighet...och ingen dröm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0