It goes one by one, even two by two everybody in the club gon be rockin' when I'm through, Let the bass from the speakers run through ya sneakers move both ya feet and run to the beat


Goodmorning Sunshines! Satt hela dagen igår med gruppen och utformade en annons för organisationen Reportrar utan gränser och jag måste säga att jag verkligen tror på vår idé och jag hoppas vi står där som vinnare!
Strax ska jag iväg mot stan och fixa det sista som behövs, den strategiska planen och uppsättningen av annonsen. Sen ska jag hem och vila för att sen dra ut ikväll. Prisutdelning kommer vara på Berns och jag är riktigt taggad! Kommer bli skitkul :D !!! Sen är det såklart party all niiight looong! Kvällens outfit kommer nog vara en vit spetsklänning eller bustier med transparent svart skjorta.
Ses i vimlet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0