Lead my hips slap my thighs, swing my hair square my eyes, lookin hot smellin good, groovin like I'm from the hood, look over my shoulder I blow you a kiss, can you handle, handle this?


Jag har shoppat, jag blir aldrig mätt av shopping. Ser bara kläder, skor, kläder och skor framför mig varenda dag. Det sprider sig som ett virus i min kropp, Im addicted. Söker någon efter en stylist, snälla sääg till, behöver få ut min kreativitet och allting som jag har i mitt huvud!!! Självklar har jag jobbat idag, jag blir alltid smått hypad efter, ser så mycket fint varje dag. Sedan mötte jag upp mamma och bjöd henne på lite gott på NK, det var supermysigt, sen sprang jag iväg till min spanska lektion. Jag har varit ute minst 9 timmar idag, det är sjukt när man tänker på det, att man orkar! Nu är det sängen som gäller, ska låta kroppen vila och imorrn börjar en ny dag med kläder. KUL! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0