What is somebody like you doin' in a place like this? Say did you come alone or did you bring all your friends? Say whats your name? What you drinking? I think I know what are you thinking, baby whats your sign tell me yours and I´ll tell you mine


Kroppssmycken är riktigt snyggt. Hur enkelt som helst att egentligen göra själv, så varför gör jag det inte lixom? TIDSBRIST. Behöver sitta en dag och vara kreativ, rensa min garderob, ta ut kläder och skapa något nytt av dessa, och passa på att göra snygga kroppssmycken till sommaren. Ska man satsa på något så är det just det, skippa nitarna. Ska man använda nitar ska det vara något nytt som man inte sett. Jag har typ nitar på allt och jag börjar redan bli rätt sömnig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0