Why everything that's supposed to bad make me feel so good? Everything they told me not to is exactly what I would, man I tried to stop man I tried the best I could, but (You make me smile)


Igår kväll var vi på prisutdelning av 48h.se på Berns, tyvärr stod min grupp inte där som vinnare, men det var en rolig erfarenhet och man fick vara väldigt kreativ vilket jag tycker är det mest roliga i det hela. Jag brukar oftast ha crazy idéer så tävlingen var på något sätt en chans att visa vad man går för. Inför tävlingen anmälde jag mig som Copy Writer, ett roligt yrke, men fan vad man ska vara grym på att uttrycka sig! Sedan drog vi vidare, väldigt spontant, like always till en hemmafest vid typ tolv någongång och var väl framme strax innan 1? Man var ju tvungen att ställa om klockan till sommartid så jag är lite lost, men skönt att man är på väg till ljusare tider :) Happy! Vi stannade till sent på natten och var hemma vid fyra tiden...maybe?! Grymt kul med hemmafester, ibland är dem till och med bättre än utgångar. Fast å andra sidan var det mer en umgängesfest, ha ha :) jag och min kompis som trodde att vi skulle krascha partyt! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0