How do you do it? How do you do these things to me you're like a magician, I can tell you got tricks up your sleeve, you're like a bullfighter you got me feelin all wild up and feisty


Kom nyss hem från skolan och lite shopping, när solen skiner mår jag som bäst och lite shoppingsugen blir man ju ganska ofta ;) Spanade in fashion against aids kollektionen och det var rätt sjyssta plagg, men dem jag var ute efter var tyvärr slut, men ett linne fick jag med mig hem. Linnet tänkte jag matcha med utslitna shorts och gladiatorskor. Bilder kommer sen, nu ska jag vila, för ikväll blir det middag och goda drinkar med tjejorna. Vi blir ett stort gäng och det kommer bli grymt kul!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh jag vill med ha sol!

2010-05-28 @ 17:50:50
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag ska ha tjejkväll med en kompis:)

2010-05-28 @ 18:33:53
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0