I know you see me watching you and I see you watching me, cause boy your bodys callin and temptation is killin me


Vädret är underbart. Har smörjt in mig med Tropic Hawaii och fixat brännan så att man äntligen kan inviga shortsen. Sedan drog jag för lite häng där vi rökte vattenpipa, lyssnat på skön sommarmusik och ätit tårta. Sommaren kan inte inledas på ett bättre sätt. Har tagit massvis med härliga kort och ännu fler blir det! Såhär såg jag ut idag, tyvärr var jag inte så vig för att visa er mina nya skor. Jag älskar att ha på mig nya dojjer och jag älskar lukten av nytt. Converse och utslitna jeans is the shiiieeet! :D




Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Älskar Hawaiian Tropic! :-)



Fin blogg!<3

2010-05-22 @ 17:57:53
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0