I shared all my secrets with you even when it hurt to have told the truth, paralyze my growth for you I gave you control that felt so helpless without you


Gaaah, jag är så jäkla trött. Har suttit i skolan idag i minst 10 timmar, fattar inte hur tiden bara rinner iväg och jag fattar inte att jag ORKADE sitta så länge. Jag plågas vidare, imorgon gäller samma sak. Bäst att förbereda en fet matlåda om man ska orka med dagen. Imorgon börjar jag min nya kurs i layout, spännande! På fredag är det utställning för vårt modeprojekt och sen är det helg igen. Kul att det är tisdag imorgon och jag tänker redan på helg, så uttråkad är jag. Tänkte ta o dega lite framför datorn och sen ska jag hoppa i säng och drömma mig bort.
Har funderat på ett par saker jag ska göra för mig själv, men än så länge håller jag det hemligt ;)




Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Vad hemlig du är! Hehe:D



Snygg du är på bilden!

Ha en trevlig tisdag!

<3

2010-05-25 @ 08:42:18
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0