I'm about to break I'm about to shake of an interection, do you want to taste? Do you want to face my secret weapon? My aim is steady I'm locked & ready to blow your mind make you feel divine with my affection, my secret weapon


Kom precis hem från en shoppingrunda. Vad jag fick med mig hem får ni se senare. Imorgon är det plåtning inför vår modekampanj som pågått i ett antal veckor. Det kommer bli grymt då vi jobbar med eliten och då menar jag Elsa Lokrantz, Oscar Falk och Mikas modellagentur. DRÖMJOBB! Jag väntar spänt på resultatet. Så imorgon är det styling, val av kläder och plåtning som gäller, dagen kommer bli lång men lärorik. Jag kommer sova gott ikväll.
Hoppas kunna lägg ut kampanjen på bloggen, så håll utkik :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0