Now it's obvious you need a friend to come hold you down be that one you share your everything when no one's around, baby come tell me your secrets and tell me all your dreams, 'cause I can see you need someone to trust you can trust in me


Födelsedagsfirandet kunde inte ha blivit bättre, trevligt sällskap med brudarna och en galen utgång.
Det roliga är att vi fortfarande pratar om det än idag, minnen, minnen! Såhär såg jag ut iaf, klänningen kommer från The garden collection och jag hann haffa den sista i min storlek, konstigt nog. Skorna är från Belle shoes, riktigt snygga på och bekväma vilket är ovanligt speciellt när klacken är 10 cm! Idag är det äntligen helg igen, denna gång utan planer, lika bra, känner inte för att gå ut ikväll utan vill hitta på något på hemmaplan, men u never knooow. Min spontanitet kan ju leda vart som helst ;D




Kommentarer
Postat av: Hiba

så snygga skor!

2010-05-08 @ 12:12:47
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0