Rocking this skirt rocking this club, got my middle finger up I don't really give a f***


Drar iväg till plugget strax, som vanligt. Igår satt vi med vårt modeprojekt och vi börjar faktiskt få riktigt bra idéer när det kommer till kampanjen. Vi fick även ta en titt på vår shortlist till modeller som kommer från Mikas och nu är även modellen vald. Det bästa kommer vara att få se resultatet eftersom vi jobbar med professionella inom branschen och dem har jobbat med allt från Gina Tricot kampanjer, Cubus, Gant, kända modemagasin m.fl...
Efter plugget blir det fika med kompis, trots att vi pratar varje dag har vi ännu mer att prata om just idag!
Idag har jag på mig en tröja som jag fick på min B-day, halsbandet som alla frågar om kommer från H&M, så nu vet ni det!
Och förresten...till dig som försöker vara mig på bloggen och skriver onödiga kommentarer, fuck off, hitta på något vettigare.




Kommentarer
Postat av: Justinstella

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-02-10 @ 08:23:18
URL: http://justinstella.blogfuture.com
Postat av: Anonym

Thanx! But I was curious to know in what way I was helpful to you...Have a wonderful day!

2011-02-10 @ 17:01:44
URL: http://walkfashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0