We gon' party like it's ya birthday, so put ya drink up in the air if you look sexy!


Då var det lördag igen och det betyder födelsedagsfest. Ska iväg runt fyra och testa på lösögonfransar, trots att jag verkligen inte behöver vill jag passa på att prova något nytt. Förra gången jag skulle testa gick det inte alls bra, tänk att det ska vara så svårt?! Fixade allting här hemma igår och det blev riktigt nice, lite utomlandskänsla med tanke på dekorationerna, me like. Vännerna kommer vid sju tiden, det blir käk, häng, massa kort såklart (strike a pose) och sen bär det av för dans. Dagen kommer kännas riktigt lång, kommer vara rätt sliten med tanke på att jag vaknade halv 7 imorse, dowh!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0