Beneath the dance hall lights you seem a girl so south, lights up the ground, If you give up New York, I'll give you Tenessee, the only place to be, the cowboy's burning eyes, don't like the sight of me


Idag var jag ledig från jobbet. Hade en lugn morgon med god frukost framför Jim´s värld. Sen mötte jag upp mamma, och drog till brorsans jobb. Efter det drog vi vidare till outlet och hittade 2 par skor som fick följa med hem och vi passade på att svänga förbi IKEA för kaffe, bulle och korv! Haha var riktigt sugen på den smaken, så det satt perfekt. Jag har alltid tyckt att IKEA är ett tråkigt ställe att hänga på, men sen jag fått lägenhet har jag smått börjat tycka om att gå runt och kolla på allting. Favorithörnan är lampor, gardiner och köksredskap. Imorgon börjar jag jobba vid 6, sen är det inventering fram till sent på kvällen. Har en känsla av att det kommer bli kul. Nu är det inte mycket kvar tills jag åker, skulle bara påminna er! Medan ni trampar i snön, njuter jag av värmen ;)


Tittuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0