Bet you ain't know that I be checking you out, when you be putting your heels on I swear your body's so perfect baby, how you work it baby


Äntligen nyklippt och fräsch, det blev hur snyggt som helst! Behöll längden och klippte upp det. Var och klippte mig hos en bekant, och duktig som han är läste han mina tankar. Han såg hur nervös jag var och han sa till och med; jag känner hur nervös du är, slappna av! haha men tack och lov gick jag inte ut från salongen besviken. Bra jobbat Robin! Nu ska jag möta upp en vän för fika på hemmaplan och senare ikväll ska jag kolla reprisen av EMA, eftersom jag missade det igår...


Låtar som spelas på repeat just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0