See that girl watch her go, red high heels and pretty toes, silly puddy dungaroos, lady's got a killer groove and you've got a lot to lose


Vaknade imorse helt förvirrad. Hade riktigt konstiga drömmar. Bland annat hängde jag med Robyn i New York och vägrade låta henne gå förens vi hade tagit massor av bilder tillsammans. Hela drömmen utspelade sig i USA, hade väl säkert sånna drömmar eftersom resan snart börjar närma sig. Fick nyss höra på nyheterna att många flyg har ställts in och massa förseningar. Kul, jag och brorsan drev just om det, att jag inte kommer få gå på planet och få vänta till snökaoset har lugnat ner sig och att mitt pass har gått ut, haha skräckscenario nummer 1! Nu ska jag iaf lämna drömmarnas värld och äta en god frukost och sen ska jag åka iväg för att hämta min resväska och börja planera vad som ska packas. Sen drar jag iväg på kvällskurs, skolkade ju förra gången, så denna gång måste jag verkligen gå, bara 2 gånger kvar nu, YES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0