Who you think you getting with that high let me freak ya, you got me mistaken if you thinking you gon get it easy, first of all you got to know that I'm no the one


Tjejerna kommer över till mig ikväll. Har laddat upp med chips och godis och självklart tar dem med sig vattenpipan. Myspys! Har verkligen inte haft lust att partaja dem senaste två veckorna, kan det bero på vädret? för mitt humör är det verkligen inte fel på ;) Hann ta ett jobbpass idag också, så duktig som jag är struntade jag i rasten, fatta vad jag behöver pengar just nu. Klappar mig själv på axeln att jag har lyckats spara så mycket som jag gjort och det kommer meeeer. Nu ska jag piffa upp lyan lite, får se vad morgondagen bär med sig för överraskningar, Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0