You got that something that keeps me so off balance, baby you’re a challenge, lets explore your talent


Hatar verkligen folk som inte kan passa tider, det finns något som heter punktlig. Hur fan ska ni klara er i arbetslivet om ni inte fattar att om man säger halv 7 så är det halv och inte något annat! Ta och lär er! Det är så jävla egoistiskt att låta den andra sitta och vänta i tio minuter bara för att något annat kom i vägen eller för att man är så lat. Börja med att skaffa en klocka?! Idioter. Aja, nog om det. Jobbat hela dagen och fan vad seeegt det gick, sista timmen hade jag lust att gå och lägga mig. Allting var vikt och butiken såg helt orörd ut, så vad fanns det att göra? Hänga vid kassan, snacka lite med kollegorna, kolla på klockan, testa en lotion, ah ni fattar...Ska ta och slappa nu, imorgon ska jag ta och boka tid hos frissa, igen? tänker ni säkert nu, yepp! vad jag ska göra får ni höra sen :)


Saknar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0