You're like the definition of negative, always complainin, you're such a pessimist, your cup is always half empty, I'm just so sick of it, I got a different perspective


Helvetes morgon! Skit mobil, skit försäkringsbolag, skit människor, skit väder, allt suger! Fan vad jag har gnällt på senaste tiden känner jag men att allt ska vara så jäkla komplicerat gör mig ännu mer förbannad. Att sitta i telefon och lyssna på hundra alternativ och sen knappa in massa saker stör mig och inte nog med det känner jag att huvudvärken börjar komma. Skönt att jag snart reser iväg, behöver en fet paus från min verklighet. Behöver andas ut, träffa nya människor, byta miljö och framför allt få vara med mig själv och mina tankar. Ska strax iväg till jobbet, kul att vara på piss humör när dagen knappt har börjat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0