Again and again again, again, again, again never stop, again and again again, again, a-a-again, again never stop


Det finns ingen bättre mobil än iPhone enligt mig, hur smidig är inte den? Tog nyss en bild på min frukost och skickade iväg den till min mejl och den hamnade i inkorgen på 1 sek! Varje morgon brukar jag egentligen äta musli med fil men ibland kör jag lite lyxigare varianter, som idag. Bröd med gott pålägg och såklart cappucino. Ska ut en sväng med brorsan, som ni vet har jag haft lite klädpanik inför kvällens utgång, har bestämt mig för att lämna tillbaka tröjan, trots att den är skitsnygg så behöver jag faktiskt tänka på min ekonomi och hålla i pengarna till det jag verkligen behöver och kläder har jag ju i lager! På tal om kläder så jobbar jag som ni vet på H&M, och jag behöver jobba så mycket jag kan för jag ska ju shoppa en hel del i USA och nu snackar jag Victoria Secret, forever21, topshop, märkesväskor, skor, allt! Utbudet är ju inte detsamma som här hemma så ni kan tänka er hur jag kommer springa runt som en galning, shop til´ u drop, men nu till saken. Jag funderade på att ringa butikschefen för den butik jag jobbade på sist och fråga om fler tider, egentligen alla hon har, och när jag väl ska ta upp min lur så ser jag 2 missade samtal från okänt nummer, och vem tror ni har ringt? Jo, HON! Är inte det helt sjukt, telepati on HIGH LEVEL!




Kommentarer
Postat av: Theodorhanne

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-08-02 @ 11:57:44
URL: http://theodorhanne.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0