Gotta count on me, cause I can guarantee that I'll be fine


När ni strosar runt  i era vinterskor strosar jag runt i härliga Kalifornien med sommarskor. Hur soft låter inte det? Ska börja kolla vad som ska packas och vad som ska vara kvar, även om jag önskar ta med hela min garderob så kommer jag lämna mer än hälften kvar. Har bestämt att bara ta med en resväska och resten ska jag shoppa där! Kommer mellanlanda i New York, så att ha koll på två resväskor därborta är ingen lätt match! Har massor att saker att längta till och jag har planerat in massor som jag ska se och göra. Självklart ska jag försöka blogga därifrån, och vem vill inte se hur det är i Hollywood? ;)


Jak&Jil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0