Let’s shut all the windows and release all the true, and remind you on me, the temperature have got me cold like a new treat on me, can’t rock for me


Kalla mig feg! Stod i 20 min och diskuterade färg med min kompis som är frisör, hon kan sina grejer om man säger så. Lyckligtvis så är hon inte som alla andra frisörer som inte lyssnar på sina kunder, dem tror alltid av en konstig anledning att dem får göra vad dem vill och vad dem känner för. Säger man klipp 3 cm, klipper dem 10. Säger man brunt blir det orange, ni känner väl igen er på ett eller annat sätt! Men min kompis är förstående och hon pratar ur egna erfarenheter, hur det blir med toning, hur färgen kommer se ut på mig och att det är mitt beslut som hon inte vill att jag ska ångra och massa annat smartprat, så ska alla frisörer vara. Förstående och lyssna till sina kunder, därför går jag aldrig till frisören, blir alltid besviken och av en konstig anledning känner jag mig alltid stressad och orolig över the final cut. Kan skriva ett helt inlägg eller en bok haha (wow, palla överdriva) om frisörer och frisyrer!
Skippar tanken om att färga håret för en stund, och fokuserar på det jag köpte med mig hem, sjukt snygga plagg och det bästa var att jag kammade hem dessa på REA! Happy, happy! Förhoppningsvis får ni se vad jag fick med mig hem ;)


Moi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0