On every street there is a memory, a time and place where we can never be again, street lights glow red, green, and yellow too, do you let signs tell you what to do?


Sovmorgon är det bästa som finns. Att få vakna i lugn och ro utan stress och hinna äta en god frukost. Trots min härliga sovmorgon känner jag mig fortfarande trött, så trött att jag var nära på att hälla i salt istället för socker i min cappucino! Får ta och piggna till under dagen, lång som den kommer vara, gäsp! Har ju kvällskurs 1 gång i veckan, 2 timmar, lagom, jag orkar ju aldrig sitta still på en föreläsning. Hur klagade man på lektionerna i gymnasiet, dem var ju på typ 50 min och sen hade man 20 min rast! Knappt då orkade jag ha ha :) Ska fortsätta mysa lite till, sängen är fortfarande varm och skön...


Saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0