Somethin bout the way that you're workin me teasin me pleasin me easily boy, I'm addicted to you, gotta have it all the things that you do, I know nothing but this feelin is crazy amazin


Åkte förbi K-rauta idag för att köpa färg till mitt kök. Tjejen som bodde där före mig hade ju verkligen konstig smak. Hon hade baby blått i hela köket, nej ush! Det funkade inte riktigt för mig så jag målade över med svart. Det blev sjukt snyggt, och det passade in perfekt med mina möbler. Stilrent! Har varit så duktig med att få klart allt idag så jag tänkte belöna mig själv med PARTY! Ska förbi en vän som jobbar på nattklubb, det ska tydligen vara värsta draget enligt honom, får se om han håller vad han lovar, annars är det illa ;) haha nerå! Kul och vara lite spontan då och då, och idag var det verkligen inte planerat för fest. Men här är vi igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0