Told me you love me that I'd never die alone, hand over your heart let's go home, everyone noticed everyone has seen the signs, I've always been known to cross lines


Jag är så jäkla duktig! Har fan jobbat nästan varje dag som en galning, det är inte likt mig! HAHA kalla mig bortskämd men jag har bara inte haft tid att jobba så mycket som jag gör nu och jag tar alla pass jag kan, så taggad är jag på att få resa och shoppa ihjääääl mig! Jag har knappt haft tid för att träffa kompisar eller ens FESTA! Dem som känner mig vet att jag är ute typ varje helg, min mamma börjar bli chockad när hon ser mig hemma en lördagskväll, då ska hon alltid säga; ovanligt att se dig hemma, men det är inte synd om dig ha ha. Nej det är verkligen inte synd om mig, det är ju föfan kallt ute, vägrar stampa runt i klackar och klänning! Såg lyxfällan igår, en tjej spenderade sjukt mycket pengar på kläder, hon gjorde typ av med 6500 varje månad på shopping och inte nog med det så festade hon 4 dagar i sträck och allt var på kredit! Galet...


Minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0