Baby I'm hurting now I know you're a better man, when I was your girl, this land is a better land when you're in my world, today will be better babe If it were like yesterday, so happy and lovely


Kände mig riktigt trött igår kväll och under natten kände jag mig febrig och hade ont i hela kroppen, idag mår jag inte så mycket bättre. Tog en Ibbo (tabletten) som jag så gulligt kallar den och sov en stund, nu sitter jag och dricker cappuccino och väntar på Oprah. Känner mig som en pensionär idag haha, men det är rätt mysigt ändå. Ska till kvällskursen som börjar idag, skönt att det bara är två timmar en gång i veckan. Det räcker gott och väl! Imorgon hoppas jag bli bättre, för då är det dags att ta på sig en snygg outfit och se fin och fräsch ut, för då är det Berns som gäller. Nu signar jag ut, slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0