Controlling the brain, ball, play you in the face, they shake the spot she's just another case, easy for a good girl to go bad and once we gone gone, there's belief we've gone forever


Mina sömnproblem fortsätter och jag vaknar alltid till mitt i natten och känner mig rastlös som bara den. Skulle någon ringa mig och fråga om vi skulle ut och kuta 5 på natten hade jag inte bangat ( inte för att ngn skulle göra det direkt) men ni förstår hur mycket energi jag har. Kroppen är hur pigg som helst medan min hjärna behöver startas om på nytt, hur det hänger ihop fattar jag själv inte. Lämnade min omtalade uppsats idag, känner mig on top of the world, nu väntar bara ett fint fint betyg sen kan jag glömma allt som har med skola och böcker att göra haha! Nu ska jag titta på teve och låta er sluta läsa mitt tråkiga nonsens inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0