I can't believe how you looked at me with your James Dean glossy eyes, in your tight jeans with your long hair and your cigarette stained lies, could we fix you if you broke? And is your punch line just a joke?


Idag fick jag ett samtal från ett okänt nummer, tänkte inte svara i början men sen så gjorde jag det ändå, finns ju alltid en nyfikenhet bakom nummer man inte känner igen och även denna gång vart jag överraskad. Hade tydligen sökt ett jobb och han ville att jag skulle komma på intervju, säger inte vilket jobb än men det kanske ni får veta lite senare! Allting flyter på rätt bra nu, bättre än jag tänkt och den som inte håller med att allting löser sig måste ju vara ute och cykla, för det GÖR det :) Den här veckan ska jag planera och förmodligen boka restaurang, självklart måste man fira examen. Funtar på Riche eller Texas Longhorn, det andra alternativet har jag provat på förrut och maten är verkligen supergod så det kanske kan vara kul att testa på något nytt? En annan restaurang som jag rekommenderar är restaurang Kungsholmen, maten var verkligen supergod. Den kvällen kommer jag aldrig glömma, den var speciell!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0