Keep it cool at the freakshow, baby It´s a happy place, If you lose it honey, just take your time close his eyes


Make Up Store visningen var faktiskt ingen höjdare, jämfört med förra gången jag var där. Visningen var alldeles för kort och det bjöds inte heller på något mingel då man fick vänta 1 timme tills det hela skulle börja. Allting kändes lite fel planerat. Kul att det kom så många, men det var faktiskt inte värt att klicka sig hem en biljett, dock vann jag min.
Goodiebagen som är så överskattat bland många var inte alls en innehållsrik goodiebag och då menar jag det man förväntar sig i en sån, massa produkter, smakprover etc. Det enda Make Up store hade fixat ihop var massa reklam, några onödiga samples, en flaska Vitamin Well och annat skräp, som jag faktiskt kommer slänga, eller jag kommer nog slänga allt i påsen förutom tidningen Veckans Nu med 100 heta sidor kändisskvaller ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0