Life has a way of making you live it, sometimes it takes you to giving it, do you fold or do you play on? The next move always depends on you, If your work is good then it's trouble at home, If your moves is right then your dough is tight


Åt Indiskt mat för en stund sen, yummi, nu är jag proppmätt åt ju ett kg godis efter oxå, gam. Och tro mig, ätandet slutar inte här, ska ut om någon timma och fika med bästaste mamma. Är det vädret eller är det jag?! haha ;D
Satt i skolan idag och fixade med uppsatsen, jag är happy happy, det går bra nu, allt tjat om den här jäkla uppsatsen, lämna in skiten tänker ni nu, men JA snaart, wihu! Vi har knappt mycket kvar att skriva nu, längtar tills vi lämnar in och nu kan jag räkna dagarna på fingrarna, så nära är vi målet! Friheten väntar bakom hörnet och ett RIKTIGT jobb framför allt!


Saknar min pälsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0