Like there's nothing inside what's the point of saying that you still got your pride, what's the point of giving what he don't deserve, this is a lesson of love


Idag ska jag till plugget för att få hjälp att tolka våra resultat som behöver ingå i uppsatsen. Har ju typ glömt allt efter sommaren, helt sjukt! Ska verkligen fatta det här nu, no matter what! På senaste tiden har jag verkligen underskattat mig själv, känner mig verkligen totalt kass, kanske för att jag är så less på allting och har sjukt mycket i mitt huvud som jag hellre ägnar min tid åt. Men nu får det vara nog, jag måste sätta mig själv i fokus och ge järnet, jag måste avsluta allting innan jag åker. Det är ett krav från min sida. Den enda som kan motivera mig är såklart JAG själv, och ingen annan. Dagens pepptalk till mig själv! Nu jävlar ska jag vara AMBITIÖS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0