Tired of living like my days are bad, when I open up my eyes I'm glad, and I can't complain 'bout yesterday cuz today's a brand new day, comb my hair and though some like it wrong, jump in my ride because it's on and I'm gone


Jag som älskar smycken i alla dess former föll direkt för det här coola örhänget. Någon som sett något liknande eller vet vart man kan få tag på det? Snyggt är det iaf! Idag mötte jag upp en kompis som jag inte sett på ett bra tag, hängde lite i centrum, vad finns att göra när det ösregnar hela dagen? Har tröttnat på konsumtionssamhället vi lever i, och då syftar jag på Sverige. Vart finns variationen, måste alla butiker ha exakt samma utbud? Måste det finnas likadana butiker på samma gata en meter ifrån varandra? Åh längtar tills jag åker till USA, jag gör bra ifrån mig att ha shoppingförbud. Jag längtar tills jag få se nya butiker med ett helt nytt utbud där konceptet skiljer sig åt ENORMT!


fashioncanvas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0