Well it´s a Tuesday pure morning I´m waking up, tired to my front cause I know there´s a lot of things to think about, like Friday maybe you´ll be there with the needle and thread for broken hearts, you´ll fix mine and I´ll fix yours


Testar ett nytt typsnitt, vad tycks? Måste fräscha upp bloggen lite, skaffa en ny egen header. Någon som vet hur man gör? I sånna fall skulle lite hjälp uppskattas :) Idag har jag varit i skolan och skrivit på uppsatsen, känner att min energi ligger på 0, sov efter maten och nu är jag en aning piggare. På fredag blir det utgång, min kompis syrra har vunnit biljetter till lanseringen av Womanity av Thierry Mugler och självklart är vi på plats! Måste ju inviga min nya klänning ;) passar ju perfekt! Nu är det chillmode som gäller hela dagen...


Bild lånad från Stureplan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0