You're like the definition of negative always complainin, you're such a pessimist your cup is always half empty, I'm just so sick of it I got a different perspective, my cup is half full my sky is never gray, you cant bring be down anymore baby


Tja tja bloggen! Vilken underbar dag och jag är på toppenhumör :) Mitt PM är färdigskrivet och ska lämnas in senare då jag har kvällskurs men innan det ska jag möta upp en kompis i stan för en fika. Vi träffas ganska ofta och när det har gått ett par dagar utan att vi setts eller hörts känns det konstigt. Vad mer finns att berätta, jo förutom att jag ska på invigningsfest på lördag och träffa alla tjejorna, vilket kommer bli riktigt kul. Nu bjuder jag på några utav mina favoriter i min ringsamling, det finns ännu mer! Vilken är din favorit?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0