Say you'll never give away your heart again, I'll be knocking until you let me in, I know you told me you rather be lonely, you do even know, that's why I no longer want to be a stranger


Alla borde ha ett jobb där man verkligen trivs och ett jobb där man kan prata och skratta med sina kollegor. Jag har verkligen haft turen att hamna med ett sånt skönt gäng som är lättsamma att umgås med och jobba framför allt.
Vi var så effektiva idag och med tanke på att rean har kickat igång så har det varit fullt upp med att sätta ner varor, larma, galga, fixa i butik och hjälpa kunder. Vår belöning var en riktigt god fikastund med massa kex och jag som älskar ballerinas nougat blev ju överlycklig. Nu känner jag mig helt slut och mina fötter värker, har gått i converse hela dagen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0