Changes


Jag är helt slut. Hade feber inatt och kunde knappt sova, yr i skallen var jag oxå. Men krigare som jag är försökte jag glömma bort febern och jobbade elvatimmars pass. Hur grym är inte jag? Visst att jag mådde piss hela dagen och jag vet att man inte ska jobba när man är sjuk men det var värt mödan att åka till jobbet för idag fick jag den glada nyheten att jag blev fast anställd , fatta hur kul och bra det är!!! Har inte riktigt fattat det än men det gör jag så småningom...
Nu till en annan sak, den 28:e augusti drar jag till Rhodos, kommer bli riktigt skönt och jag saknar riktig hetta, hav, sand mellan tårna och svalkande drinkar. Mycket på g nu, hinner knappt med allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0