Well, you got the key to my heart but you ain't gonna need it, I'd rather you open up my body and show me secrets you didn't know was inside


Första gången jag provar på pedikyr, och hur mycket det kittlades så kunde jag inte sluta garva. Tjejen som fixade naglarna var rädd att jag skulle slå till henne i ansiktet, haha! Men trots att det var pedikyr var det riktigt avkopplande, satt i en skön massagestol och fötterna i varmt vatten. Priserna för manikyr och pedikyr kostar från $14-68. Sjukt billigt om man jämför med hur dyrt det är hemma. Efteråt fick jag rosa flip flops som jag fick gå i och ta med hem, inte så konstigt att folk stirrade ;P





Fransk manikyr


Kommentarer
Postat av: golish

LOL LOL LOL roligt skrivet om tjejen

2011-02-10 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0