Clap your hands, clap your hands, turn the lights on my nights this is life and we only get once chance


Jag hann ju aldrig berätta om Summerburst! Drog dit med en massa vänner, dagen var helt underbar! Var väl där runt 5 tiden, jag hade tänkt att vara där vid första spelningen men eftersom dem flesta ville dra dit senare så blev det så. Festen eller festivalen höll på till tolv på natten. Några av mina kompisar hade VIP biljett och jag ville så gärna vara där och såklart festa med dom. Av en slump träffade jag på min kompis, hur sjukt är inte det? Det var över 11.000 människor! Hon ville såklart att jag skulle testa att gå in och jag bad vakten snällt. Men han var så jäkla bestämd och sa NEJ. Han ville inte riskera att förlora sitt jobb om han släppte in mig. Men jag gav mig inte! En kompis, kompis jobbade tydligen som pressfotograf den dagen så min kompis hade en grymt smart plan ha ha, hon skulle ge mig hennes passerkort och låta mig komma in. Gissa vad? Jag lyckades! Var pissrädd hela tiden att den andra vakten skulle se mig och hade hela tiden stenkoll på honom. Vi träffade på massa DJ:s, såg Zlatan, dansade tills midnatt, tog en hel del kort, drack och umgicks en underbar perfekt sommardag. Kvällen tog inte slut där, hamnade på Donken sen vidare mot favvostället. Omg vilken kväll jag hade! Var hemma tio på morgonen och utan sömn i två dygn och inte nog med det hade jag tappat rösten!


Summerlove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0